Subventions et des contributions :

Titre :
Personalized progressive web application for eCommerce
Numéro de l’entente :
EGP
Valeur d'entente :
25 000,00 $
Date d'entente :
10 janv. 2018 -
Organisation :
Conseil de recherches en sciences naturelles et en génie du Canada
Location :
Colombie-Britannique, Autre, CA
Numéro de référence :
GC-2017-Q4-01869
Type d'entente :
subvention
Type de rapport :
Subventions et des contributions
Informations supplémentaires :

Subvention ou bourse octroyée s'appliquant à plus d'un exercice financier (2017-2018 à 2018-2019).

Nom légal du bénéficiaire :
Ward, Rabab (The University of British Columbia)
Programme :
Subventions d'engagement partenarial pour les universités
But du programme :

Mobify is the No.1 provider of Progressive Web Apps for eCommerce for retailers and brands that want tox000D
close the gap between desktop and mobile conversion rates. Leading global brands rely on Mobify to growx000D
their customer lifetime value. Mobify collects billions of data points each month but currently it provides anx000D
identical mobile experience for all shoppers. Using past shopper behavior can create personalized experiencex000D
for the shoppers leading to higher customer lifetime value. Contextual information along with mobile devicex000D
usage records opens the door for analyzing the personal preferences of mobile users under different contextsx000D
and therefore enabling the development of personalized user experiences. The goal of this research is to test ifx000D
providing different experiences to different shoppers through personalized web app will increase the customerx000D
lifetime value.